ELF op Facebook

Klachtenregeling
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan voorkomen dat u desondanks niet (helemaal) tevreden bent. In dat geval stellen wij het op prijs als u uw opmerking of klacht aan ons kenbaar maakt. Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure ingesteld.

Klachtenprocedure ELFtraining (pdf 125 kB)
Verklaring betreffende Vertrouwelijkheid (pdf 92 kB)

Zoeken naar een oplossing
Wij hechten belang aan het ontvangen van uw klacht. Dit stelt ons immers in staat om met u te zoeken naar een oplossing die voor beiden acceptabel is. Bovendien stelt het ons in staat om verbeteringen door te voeren, zodat wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Als u een klacht heeft, dan kunt u deze schriftelijk binnen 30 dagen na de verrichte werkzaamheden aan ons melden. Dat mag uiteraard per gewone post; om het u gemakkelijker te maken kan dat echter ook met het klachtenformulier

Wij streven ernaar uw klacht binnen twee weken te behandelen.